Suunnittele kysely ja kerää vastauksia
Luo kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin helppokäyttöisen kyselytyökalun avulla. Mittaa esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla.
Tekstiviestit huomataan
Tekstiviestit menevät perille ja ne huomataan. Tavoita asiakkaasi siellä missä he ovat.
Tavoita pieni tai suuri joukko ihmisiä
Lähetä pieni tai suuri määrä viestejä. Quriirin suuren kapasiteetin myötä viesti saavuttaa isonkin kohderyhmän nopeasti.
Kotimainen tuki
Haluamme auttaa asiakkaitamme kokemaan tekstiviestin hyödyt. Kotimainen tukemme on aina apunasi.
Luo kyselyt helposti ja kerää vastauksia
Quriirin avulla saat palautetta ja vastauksia helposti.
Aktivoi vastaanottonumero
Kyselyn luominen alkaa vastaanottonumeron aktivoinnista. Ota yhteyttä myyntiimme niin autamme sinua numeron valinnassa.
Suunnittele kysely
Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Voit myös tallentaa valmiita viestipohjia ja hyödyntää niitä myöhemmin.
Aseta jatkokysymykset
Rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen.
Lähetä heti tai ajasta
Lähetä viestit manuaalisesti heti, ajasta tai integroi viestit lähtemään automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
Seuraa vastauksia
Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
Edelleenlähetä vastaukset
Reagoi nopeasti palautteisiin tilaamalla ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.
Käyttökohteet
Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus
Tapahtumien mielipidemittaukset
Äänestykset
Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen
Quriirissa on myös NPS:n mittaamiseen suunniteltu NPS-sovellus.
Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Miksi Quriiri?
Kotimainen asiakaspalvelu
Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.
Asiakkaidemme kertomaa
Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat
"Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy
Viesti haluamallasi tavalla
Lähetä selaimesta
Lähetä SMS- ja RCS-viestit kätevästi selaimen kautta.
Lue lisää
Rajapinnan kautta
Integroi viestit Quriirin luotettavien rajapintojen avulla.
Lue lisää
Integraatiot
Liitä viestit käyttämiisi sovelluksiin helposti.
Lue lisää
E-mail to SMS
Lähetä tekstiviestejä mistä tahansa sähköpostiohjelmasta.
Lue lisää
Haluaisitko lisätietoja?
Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.