Valitse sivu
KÄYTTÖTARPEET | ASIAKAS- JA PALAUTEKYSELYT

Selvitä asiakkaiden tyytyväisyys tekstiviestillä

Tekstiviestikyselyn avulla saat helposti ja tehokkaasti palautetta asiakkailtasi. Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelu- tai ostotapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle kohderymälle kerralla.

Palautekyselyt tekstiviestillä.

Tehokas työkalu asiakastytyyväisyyden mittaamiseen

Z

Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti

Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.

Z

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyissä on yleisesti korkea vastausprosentti, sillä tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti ja vastaaminen on äärimmäisen helppoa.

Z

Seuraa ja reagoi nopeasti

Quriirin tekstiviestikyselyn lähes reaaliaikaisen seurannan avulla voit reagoida nopeasti esimerkiksi, jos saat huonoa palautetta.

Toteuta asiakastyytyväisyyskyselyt helposti

Määritä palautekysely minuuteissa ja lähetä se kohderyhmällesi, tai automatisoi lähetys yrityksesi omien järjestelmien kautta.

1. Suunnittele kysely

Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen.

Vastausvaihtoehdot voivat olla joko staattisia mitattavia arvoja ja/tai avointa palautetta. 

Asiakaskysely tekstiviestillä.

2. Lähetä heti, ajasta tai integroi

Lähetä isolle joukolle manuaalisesti tai integroi tekstiviestikyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä tyytyväisyyskysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

Vastaaja voi vastata kyselyyn muutamassa sekunnissa vastaamalla tekstiviestiin. Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

Selvitä asiakastyytyväisyys tekstiviestillä.

3. Seuraa vastauksia ja reagoi

Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Voit nähdä kuinka suuri osa viesteistä on toimitettu puhelimeen, kuinka moni on vastannut mihinkin kysymykseen, lukea vastauksia sekä nähdä numeeriset arvot myös graafisesti esitettyinä.

Voit selata raportteja ja tilastoja Quriirin käyttöliittymästä ja viedä niitä halutessasi Excel-tiedostoon. Halutessasi saat ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Selvitä asiakastyytyväisyys tekstiviestillä.
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.

“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

 

Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist,

Toyota Finance Finland Oy

Miksi Quriiri?

Kotimainen asiakaspalvelu

Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.

R
Toimitusvarmuus huippuluokkaa

Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.

Turvallinen

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.

Luotettava

Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.

Miksi Quriiri

Hyödynnä helppokäyttöisiä kyselytyökaluja

Vastaanota tekstiviestejä.

Luo oma kyselysi

Suunnittele mitä haluat kysyä ja vastaanota vastauksia.
Lue lisää
Vastaanota tekstiviestejä.

Selvitä NPS-indeksisi

Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus NPS-sovelluksellamme.
Lue lisää

Haluaisitko lisätietoja?

Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.